Bara för att....

Bara för att jag inte har något att skriva om så tänkte jag skriva mest för att skriva.
Men iallafall tänkte jag skulle skriva om detta eftersom att jag har ett litet moment.
 Tumblr_mkh1bmxcma1rkchmwo1_500_large
När ni tänker ordet skämma ut sig, jag kan tänka mig att alla har gjort.
Tänker väl alla på olika saker. Men ni kan ALDRIG tänka er!
Hur mycket jag har skämt ut mig i mina dagar.
Jag kan också hålla med om att jag ibland gått överstyr! haha.
8594419610_6f5a5d429e_c_large
Men jag har också lärt känna många nya vänner sen 7:an.
Som jag vet accepterar detta! Ja, tack jag vet att jag är störd.
Men to be honest så är detta jag, bara att acceptera.
Gillar inte riktigt denhär sidan, vilket egentligen är JAG, därav finns det många i min klass jag aldrig ens talat med.
Därför är  ett av mina mål att bry mig mindre eftersom att mitt liv 24/7 
går ut på att tänka vad andra tycker och tänker. 
jag kan lova att ½ av hela min årskurs tycker att jag är störd men det gör inget
för det tycker jag också! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0